![]() |
Autor publikace: Ola Hoff Kaldestad – Milan Pol – Martin Sedláček (eds.) Titul publikace: Vybrané otázky školského managementu. Norská perspektiva. Rok: 2010 ISBN: 978-80-210-5078-5 |
Vybrané otázky školského managementu. Norská perspektiva.
Publikace je jedním z výstupů projektu Inovace programů vzdělávání vedoucích pedagogických pracovníků v Brně/v Bergenu, který v roce 2009 realizoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty MU a Norská učitelská akademie v Bergenu za podpory FM EHP/Norska. Editoři přizvali ke spolupráci norské autory, kteří působí převážně v akademickém prostředí, případně ve školské a vzdělávací politice na různých úrovních. Vybraných deset textů pojednává v analytické perspektivě o vývoji a současném stavu norského školství, o vzdělávání v širším kontextu či o převažujících trendech vývoje veřejného sektoru a vzdělávání a školství v něm. Zároveň však nabízí vhled do dílčích, úžeji zaměřených témat, jako jsou např. možnosti jednání vedoucího pracovníka v byrokratickém nastavení školy, způsoby organizace vedení školy, práce školy s vizí, význam kréda učitele, kurikulární reforma, organizační rozvoj školy, koncepce vzdělávání vedoucích pracovníků škol apod. Sborník je primárně určen vedoucím pracovníkům škol, inspirací však může být pro všechny zájemce o školská a vzdělávací témata – umožňuje nahlédnout do pedagogické kuchyně jedné severské země, ale také reflektovat realitu řízení škol, školství a vzdělávání u nás.
(Text obsahu čerpán z http://www.phil.muni.cz/wupv/)
Poslední komentáře
12 let 19 týdnů zpět
12 let 19 týdnů zpět
13 let 31 týdnů zpět
13 let 31 týdnů zpět
14 let 14 týdnů zpět
14 let 15 týdnů zpět
14 let 31 týdnů zpět
14 let 31 týdnů zpět
14 let 31 týdnů zpět
14 let 31 týdnů zpět