02 Bře

Ročníková práce: Využití canisterapie u dětí s dětskou mozkovou obrnou

Autor práce: Pavlína Mertová

Anotace

Ročníková práce shrnuje informace o canisterapii, dětské mozkové obrně a vysvětluje využití a přínos canisterapie u dětí s dětskou mozkovou obrnou. Cílem práce je vysvětlit použití canisterapie u děti postižených dětskou mozkovou obrnou. V ročníkové práci budu odpovídat na otázku „Jak se využívá canisterapie u dětí postižených dětskou mozkovou obrnou?“. První část práce patří canisterapii jako takové. Je zde definice pojmu canisterapie, její historie, výběr a výcvik psa, průběh terapie a její výsledky. Druhá část práce se zaměřuje na dětskou mozkovou obrnu. Definuje onemocnění a vysvětluje, jak se dětská mozková obrna léčí. Také pohlíží na sociální aspekty dětské mozkové obrny. Třetí část je zaměřená na to, jak se pes participuje na léčbě a jaký má na dítě vliv.

Anotace podobně jako úvod práce seznamuje čtenáře s problematikou probíranou v celé práci. Slouží k povšechné orientaci o řešené problematice, celkovém pojetí práce a její hodnotě. Na rozdíl od úvodu práce je anotace tvořena několika větami.

Posudek

Posudek je podobný krátké odborné recenzi, rozsahem na 1-2 strany. Oponent hodnotí relevantnost obsahu práce vzhledem k názvu, splnění cílů práce, definování důležitých pojmů, dodržení citační normy a ostatních formálních náležitostí. Při obhajobě autor práce na posudek reaguje. Posudek není směrodatný a neurčuje zápočet. Ten závisí na kvalitě obhajoby a udílí jej vedoucí ročníkové práce, se kterým student práci konzultoval. Poznámka redakce: Na našem webu je posudek zveřejněn za účelem nabádání čtenáře ke kritickému čtení. Všechny práce zveřejněné na webu pedagogika-brno.cz jsou práce, které byly obhájené na ÚPV FF MU.

Plný text práce

 

Přejít k navigační liště