Ročníková práce: Pojetí zkušenostního učení založené na teoriích Rogerse a Jarvise
Autor práce: Kateryna Matiash
Anotace
Tato práce se soustřeďuje na srovnání a syntézu pojetí zkušenostního učení u Rogerse a Jarvise. Popisuje obecnou definici zkušenostního učení podle různých autorů, pro lepší porozumění tohoto konceptu.Ukazuje složky zkušenostního učení podle Rogerse a Jarvise, například v roli zkušenosti a vzdělavatele v učebním procesu. Také spojuje jejich pohledy na základě srovnání. Výsledek ukazuje, že syntéza pohledů na proces zkušenostního učení u Rogerse a Jarvise nabízí propojení kognitivního a emocionálního aspektu učení, iniciativu a aktivitu ze strany studenta, přátelský vztah mezi učitelem a studenty a skupinovou reflexi.
Anotace podobně jako úvod práce seznamuje čtenáře s problematikou probíranou v celé práci. Slouží k povšechné orientaci o řešené problematice, celkovém pojetí práce a její hodnotě. Na rozdíl od úvodu práce je anotace tvořena několika větami.
Posudek
Posudek je podobný krátké odborné recenzi, rozsahem na 1-2 strany. Oponent hodnotí relevantnost obsahu práce vzhledem k názvu, splnění cílů práce, definování důležitých pojmů, dodržení citační normy a ostatních formálních náležitostí. Při obhajobě autor práce na posudek reaguje. Posudek není směrodatný a neurčuje zápočet. Ten závisí na kvalitě obhajoby a udílí jej vedoucí ročníkové práce, se kterým student práci konzultoval. Poznámka redakce: Na našem webu je posudek zveřejněn za účelem nabádání čtenáře ke kritickému čtení. Všechny práce zveřejněné na webu pedagogika-brno.cz jsou práce, které byly obhájené na ÚPV FF MU.
Plný text práce